بیلانو یعنی پلتفرم نوین کاهش تضمینی مالیات

خدمات کاهش هر نوع مالیات بصورت تضمینی در کوتاه ترین زمان

بیلانو، تجربه متفاوت دریافت راهکارهای تخصصی از یک مرجع خدمات مالیاتی

مزایای دریافت خدمات از بیلانو

چرا دریافت خدمات کاهش مالیات
از بیلانو؟

افرادی بسیاری هستند که در زمینه خدمات کاهش مالیات فعالیت دارند که می توانند در این زمینه خدمات ارائه کنند اما بعضی از این افراد دارای تجربه کافی نیستند و بعضی از این افراد هم پس از کسب تجربه در زمینه مالیات متاسفانه افراد تاثیر گذار و با نفوذی در اداره مالیاتی نیستند و برخی از این افراد در تمامی موضوعات مالیاتی داشته و خیلی تخصصی روی یک موضوع فعالیت نداشته و خیلی تجربه کسب نکرده و قطعا این افراد نمی توانند پرونده های مالیاتی جهت کاهش مالیات را به نتیجه دلخواه و مطلوب برسانند اما بیلانو به عنوان مرجع تخصصی خدمات کاهش مالیات با توجه به تجربه چند ساله خود در ارائه این خدمات و بهره مندی از مشاورین و وکلای مالیاتی حرفه ای و با نفوذ و همچنین هر وکیل مالیاتی بصورت تخصصی روی یک موضوع مالیات فعالیت دارد و با توجه به این موضوع می توانند به بهترین شکل ممکن پرونده مالیاتی مودیان را به نتیجه برساند.

به جمع مشتریان ما بپیوندید

خدمات کاهش مالیات مناسب چه کسانی است؟

اشخاص حقوقی یا شرکتها

اشخاص حقوقی یا شرکتها باید در مهلت مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره مالیاتی تسلیم نمایند و در زمان رسیدگی مالیاتی اظهارنامه تسلیمی مورد رسیدگی قرار می گیرد و امکان دارد مالیات ابرازی مودی مورد تایید قرار نگیرد و برگ تشیخص مالیاتی برای مودی صادر شود و یا اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده مودی رد شود در این مرحله مودی می تواند به این موارد اعتراض نماید و وارد فرآیند اعتراض مالیاتی شود.اگر در زمان اعتراض نیاز به کاهش مالیات خود دارید می توانید از خدمات بیلانو استفاده نمایید.

اشخاص حقیقی یا صاحبان مشاغل

اشخاص حقیقی یا صاحبان مشاغل باید در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره مالیاتی ارسال نمایند و اگر مالیات ابرازی آنها توسط ممیز مالیاتی مورد قبول واقع نشود می توانند جهت اعتراض به برگ تشخیص مالیاتی مربوط به عملکرد خود که توسط اداره مالیاتی صادر شده ظرف سی روز اقدام نمایند و یا اگر بابت تراکشنهای مالی برای آنها مالیاتی در نظر گرفته شده اعتراض نمایند و وارد فرآیند دادرسی مالیاتی شوند. در این مرحله اگر نیاز به کاهش مالیات و احقاق حق خود دارید می توانید از خدمات بیلانو استفاده نمایید.

مشاوره جهت دریافت خدمات کاهش مالیات

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همین الان با کارشناس ما
در تماس باشید.

دریک نگاه ببینید

مزایای دریافت خدمات کاهش مالیات

اختصاص کارشناس تخصصی نوع مالیات

بیلانو با در اختیار داشتن وکلای مالیاتی خبره که بصورت تخصصی بروی یک نوع اعتراض مالیاتی فعالیت دارند می تواند شما را در به بهترین نتیحه ممکن در فرایند دادرسی مالیاتی برسانند.

بررسی دقیق و موشکافانه پرونده

در بیلانو ابتدا پرونده شما بصورت دقیق و موشکافانه توسط تیم وکلای مالیاتی بررسی می شود تا بتوانید از تمامی مواردی که می تواند روی فرایند پرونده مورد اعتراص شما تاثیر بگذار استفاده کنید.

کاهش تضمینی هر نوع مالیات

بیلانو با دارا بودن وکلای مالیاتی خبره و افراد با نفوذ به صورت تضمینی مالیات شما را کاهش می دهد.


احقاق حق و جلوگیری از مالیات ناعادلانه

تلاش تیم همیار مودی در دادرسی مالیاتی جوگیری از تشخیص مالیات مضاعف و پرداخت مالیات ناعادلانه می باشد و شما را در این امر یاری می نمایند.

تعرفه بسیار مناسب ارائه خدمات

بیلانو برای ارایه خدمات کاهش مالیات خود کمترین تعرفه را در نظر می گیرد تا در این مسیر همراه مودیان باشد.


دریافت نتیجه مطلوب در اتمام کار

بیلانو .با داشتن وکلای مالیاتی خبره و توانمند در فرانید اعتراض شما را به نتیجه دلخواه و مطلوب می رساند


به جمع ما بپیوندید

با بیلانو همکاری کنید

اگر در زمینه مشاوره و وکالت مالیاتی تخصص دارید و جزء اشخاص تاثیر گذار، با نفوذ و با تجربه در امور مالیاتی هستید می توانید با بیلانو همکاری کنید با توجه به مرجع بودن بیلانو در زمینه خدمات کاهش مالیات پرونده بسیاری از مودیانی که قصد اعتراض به مالیات خود را دارند از سمت بیلانو به شما ارجاع می شود و با توجه به متخصص بودن شما می توانید آنها را به نتیجه مطلوب برسانید و کسب درآمد کنید. برای دریافت شرایط همکاری با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.